piątek, 13 sierpnia 2010

Kilka słów na początek :)

    Witam serdecznie wszystkie moje czytelniczki na moim blogu! :) Jestem Kobietka Pogaduszka i postanowiłam założyć bloga, z którego (tak myślę) dowiecie się wiele ciekawych i interesujących rzeczy nt. makijażu, urody, kosmetyków itp. ;)
    Wszystko zaczęło sie od tego, że rok temu przez przypadek natknęłam sie na filmiki makijażowe na YT. Bardzo mnie zafascynowały aż do tego stopnia, że potrafiłam oglądać je bez przerwy nawet przez kilka godzin. W końcu po jakimś czasie postanowiłam, że sama utworzę kanał na YT i będę tam umieszczała swoje filmiki, lecz jednak brak czasu mi na to nie pozwala. Alternatywą w tym wypadku był blog, który nie pochłania aż tyle czasu i pozwoli mi również dzielić się pewnego rodzaju informacjami, które mam nadzieję, że będą przydatne.
    Mam dużo pomysłów na jaki temat umieszczać posty, lecz raczej ich nie zdradzę, ponieważ chcę aby to była niespodzianka ;) Jeżeli macie jakieś propozycje na temat posta lub jakieś pytania to śmiało możecie pisać na mojego e-maila: kobiecepogaduchy@wp.pl z pewnością jak najszybciej postaram się odpisać :)
    Z góry dziękuję za poświęcony mi czas i wkrótce czekajcie na mój pierwszy artykuł ;)

Buziam Was z całego serca! :*
Wasza Kobietka Pogaduszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz