środa, 8 września 2010

LA ROCHE-POSAY EFFACLAR DUO

Dzisiaj przyszła kolej na recenzję wspomnianego już kosmetyku do twarzy przeciw trądzikowi. Oto kila słów o nim:


Jest to kosmetyk o żelowo- kremowej konsystencji, który bardzo dobrze rozprowadza się na skórze- matując ją i w dodatku odrobinę nawilżając. Dobry jest jako baza pod makijaż i nie powoduje zaskórników. Odblokowuje pory i w dodatku przyjemnie pachnie. Na opakowaniu jest napisane, że: ,,eliminuje krosty i grudki’’- w moim przypadku jest to prawda i jestem z niego mega zadowolona. Kosztuje ok. 70zł za 40 ml. Data przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia opakowania, lecz przy codziennym stosowaniu (rano i wieczorem) starcza na ok. 4-5 tygodni. Ja jestem zdecydowanie na TAK! :) Polecam go z czystym sercem ;]

To już chyba wszystko, co miałam do powiedzenia, reszta należy do was- musicie same go wypróbować ;)


2 komentarze:

  1. nie słyszałam o tym kremie, to ma być taki ogólny krem do twarzy na dzień? ogólnie seria effaclar bardzo mi służy, więc chyba będę musiała wypróbować:)

    P.S. jest napisane, nie "pisze" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dermatolog do której chodzę na wizyty kazała mi używać tego kremu rano i na noc, lecz czasami gdy zapomnę rano go nałożyć to nakładam go tylko na noc i to w zasadzie wystarcza. U mnie jednak pełni on funkcję takiego ogólnego kremu do twarzy na dzień i na noc- stosuję się do zaleceń dermatologa i na własną rękę nie próbuję kupować innych kremów. Nawiasem mówiąc: jest to jedyny krem, którego aktualnie używam ;) Dam Ci jeszcze taką małą radę, że jeżeli będziesz stosować ten krem pod podkład, to wtedy musisz uważać z ilością kremu- nie możesz nałożyć go zbyt dużo, ponieważ wtedy on będzie się "wałkował" z podkładem i efekt nie będzie ciekawy.
    P.S. Dziękuję za poprawienie błędu ;) Znając życie, to w moim przypadku będzie ich mnóstwo ;D ale jeżeli coś zauważysz, to daj znać- poprawię ;)
    Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń